Garantie

               -FordGaranţia12 a fost realizat pentru a întâmpina exigenţele dumneavoastră privind utilizarea autovehiculului fără griji.

Această garanţie acoperă valoarea reparaţiilor (costurile pieselor de schimb şi manopera) efectuate de dealerii / reparatorii autorizaţi Ford, în limitele stabilite în Certificatul FordGaranţia12.

Garanţia oferă protecţie şi asistenţă rutieră în România, asigurând fie remedierea defecţiunii la locul incidentului, fie tractarea autovehiculului până la cel mai apropiat dealer Ford. De asemenea, are o durată de 12 luni sau până la prima revizie obligatorie programată de unitatea reparatoare Ford autorizată, în conformitate cu specificaţiile producatorului (primul termen atins) .
FordGarantia12 este valabila la o masina cu vechime de cel mult 9 ani de la data primei inmatriculari, in limita a 150.000 KM.

Detalii despre program
Descarcă documentul cu detalii privind Componentele acoperite de FordGaranţia12;

              -Opel FlexCare
Contract FlexCare pentru un autovehicul care a depasit 8 luni /10 mii km se poate prelungii doar in urmatoarele conditii:
-       se afla in perioada de garantia producator de 2 ani, 
-        este detinut de catre primul proprietar 
-       in cazul vehiculelor demo, primul proprietar este considerat primul cumparator dupa expirarea perioadei demo
Generalități:
 
I. Pachetul Opel FlexCare și serviciile sale sunt aplicabile pentru autovehiculele Opel achiziționate de către clienți persoane fizice, persoane juridice, precum și flote care dețin un contract special de achiziție flotă cu Opel. Sunt excluse autovehiculele folosite ca taxi sau mini cab, școală de șoferi sau cele aparţinînd serviciilor publice, cum ar fi ambulanţele sau mașinile de Poliţie.
 
AI. În cazul în care, ulterior, autovehiculul este modificat pentru a fi utilizat conform excluderilor menționate mai sus, elementele Pachetului Opel FlexCare își vor înceta automat aplicabilitatea.
 
BI. Elementele Pachetului Opel FlexCare însoţesc autovehiculul în cazul schimbării proprietarului și în consecință vor fi transferate cumpărătorului în cazul în care autovehiculul este vândut.
 
IV. Opel nu își asumă nicio răspundere pentru deficiențele și neajunsurile survenite cu privire la elementele Pachetului Opel FlexCare, în cazul în care acestea sunt cauzate de forță majoră, acte de război, greve etc.
 
V. În cazul unei daune totale a unui autovehicul, căruia îi este asociat Pachetul Opel FlexCare sau dacă un astfel de autovehicul este furat, Pachetul poate fi anulat, iar plățile se vor rambursa conform următoarei reglementări:
 
a. În cazul în care clientul a comandat Garanția Extinsă Opel FlexCare, cu sau fără Asistența Rutieră Extinsă Opel FlexCare, Pachetul Opel FlexCare poate fi anulat în primii 2 ani de la data de început a Pachetului FlexCare, conform celor stabilite în Certificatul FlexCare.
 
b. În cazul în care clientul a comandat un Pachet Opel FlexCare care conține Întreținere Periodică, Pachetul Opel FlexCare poate fi anulat înainte de efectuarea primei întrețineri periodice sau în primele 11 luni de la data de început a Pachetului FlexCare, conform celor stabilite în Certificatul FlexCare.
   c. În cazul în care clientul a comandat un Pachet Opel FlexCare care conține Înlocuirea Pieselor de Uzură, Pachetul Opel FlexCare poate fi anulat înainte de prima înlocuire efectuată în cadrul Înlocuirii Pieselor de Uzură sau în primele 11 luni de la data de început a Pachetului FlexCare, conform celor stabilite în Certificatul FlexCare.
 
d. Anularea sau retragerea din alte motive și/sau în afara perioadei specificate nu este posibilă.
 
Cererea de anulare poate fi depusă la Vânzător sau la orice Dealer Autorizat Opel. Cererea trebuie să fie întocmită în scris și trebuie să conțină dovada daunei totale a autovehiculului/dovada că autovehiculul a fost furat, precum și exemplarul original al Certificatului Opel FlexCare. Dealerul Autorizat Opel va oferi asistență pentru completarea documentelor respective și pentru finalizarea cererii de anulare.


              -CarGarantia
Garanţia a deveni de multă vreme un standard pentru clientul dumneavoastră. În ziua de azi acesta se așteaptă  să primească siguranță pe măsură. Garanţia nu doar că are rol de asigurare atunci când apar costuri de reparaţii neaşteptate, ci a devenit între timp şi un instrument important de fidelizare a clienţilor.
Garanţiile sunt doar atât de bune, pe cât serviciile din spatele lor. Din acest motiv colaboratorii noştri se implică cu tot angajamentul.

Numai prin performanţe optime, dealerul auto poate ocupa în permanenţă o poziţie de succes în cadrul pieţei. Pentru aceasta, este esenţial să te poţi baza pe partenerii tăi, care nu doar oferă produse de garanţie de primă clasă, ci pun la fel de mare accent pe derularea profesională a tuturor proceselor conexe garanţiei.

În calitate de specialist de top în domeniul garanţiilor din Europa, cu o experienţă de aproape 50 de ani, ne implicăm cu totul pentru succesul partenerilor noştri. Din acest motiv, peste 40 de producători/importatori şi aproximativ 23.000 de dealeri auto calificaţi se bazează pe cunoştinţele noastre de specialitate.

Site-ul pe care navigați acum foloseşte cookie-uri pentru a vă oferi o experiență plăcută...
Vă rugăm să vă exprimați acordul explicit.

Acceptare cookie-uri Setări cookie-uri